Keď jazdím ja....

Dnes mám jednu historku spoza volantu. Ale nemýľte sa, bude to trošku vážnejšie. Poviete si, že asi nič prekvapivé, a máte pravdu. Len ja som ten typ blázna čo sa poučí až keď sám zažije tú nepríjemnú skúsenosť. (Ja viem nie som sám, ale kto sa aj prizná?)

Idem si tak aj s kamarátom večer len tak previesť tú moju rachotinu, keďže nás baví jazdiť a plytvať benzínom. (Len do chvíle kým nemusíme tankovať a platiť, že?) a jak ubiehala cesta, krásna noc, prázdno kde sa pozrem tak nám napadlo že pustime si z mobilu nejakú hudbu. No a ako už asi tušíte, že to nebol až tak skvelý nápad, naozaj nebol ani v najmenšom. Krásna rovinka medzi dedinami, prázdno a my si ideme len 50km/h nech sa neženieme a užívame cestu. Ja siahnem do vrecka po mobil a chvíľku kuknem že vyberiem pesničku... Keď v tom zrazu kamarát kričí "Čimo! Pozor!" a to sme už pravou stranou auta (obe kolesá) boli mimo cesty a trošku kosili trávu v škarpe. Na moje veľké šťastie sa nikomu nič nestalo, ani autu. Vyhrabal som sa späť na cestu a na najbližšom parkovisku (asi 200 metrov) sme zastavili a dávali sa dokopy. Pozeráme aj na auto a okrem pár škrabancov a mixu blata a trávy v kolesách a na prahu, nič. Jak nám odľahlo si asi ťažko predstavíte ak ste nezažili nič podobné. Verte mi, že v tej sekunde jak som spozornel a už sme boli trochu mimo cesty som myslel že buď to ubrzdím alebo sa prevrátime. Našťastie boli asi všetci anjeli strážni prítomní za čo veľmi ďakujem. Poviete si, že som mal viac šťastia jak rozumu? Ja sám nechápem že ešte žijem.

Takže mobil za volantom je aj zo zákona zakázaný z fakt dobrého dôvodu, v praxi som si to overil už aj ja. A hlavne na ceste treba byť opatrnejší ako si myslíte. Aj ja som si myslel že po tých prvých pár tisícoch kilometrov to už zvládam "ľavou zadnou"... Nie nezvládam, áno musím sa ešte veľa učiť, áno už jazdím opatrnejšie a sústredím sa už len na cestu. 

Dávajte si pozor za volantom, na kolesách či pešobusom. O nešťastí rozhoduje ten zlomok sekundy kedy nedáme pozor. Nech my všetci robíme tie cesty o niečo bezpečnejšie, len tým, že budeme po nich chodiť/jazdiť trošku rozumne.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Restart

Peniaze

Čo som sa naučil vďaka ULTIMATE FRISBEE?