Začiatok

Je večer 27.3.2018 a ja konečne píšem prvé riadky na môj blog. Ešte stále tomu trošku neverím, ale je to realita. Nápad na toto som nosil v sebe veľmi dlho, no uskutočnil som ho až dnes. Viem, že to ešte nieje nijak dokonalé, ale verím, že aspoň niekoľkým z Vás sa to zapáči.

Tento blog chcem použiť ako zbernicu textov na rôzne témy a hlavne mapovanie niekoľkých mojich aktivít. Skúsim to dotiahnuť do zdarného konca.  Berte to trebárs ako prvý krok v "Projekte ČIMO". Postupne by som chcel samozrejme robiť aj ďalšie aktivity napríklad streamovať a kopa iných.

Chcem tu pridávať články (alebo skôr moje výlevy) na rôzne témy, hlavne také malé mapovanie toho kto je tento mladý muž a čo vlastne robí a aké ciele chcem dosiahnuť. Držte mi palce, nech ten lenivec vo mne nevyhrá. laugh

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peniaze

Čo som sa naučil vďaka ULTIMATE FRISBEE?

Piatková noc plná promile ?