Začínam s chudnutím

Ja viem, že toto by sa malo skôr volať mením životný štýl, ale prečo nedať click-bait nadpis keď môžem?

Teraz ale vážne. už ma prestalo po tých rokoch baviť, že sa viac podobám na sumo zápasníka než normálneho človeka. A po niekoľkých pubertálnych (samozrejme) neúspešných pokusoch som to skoro vzdal, aj keď nádej tu asi vždy bola. Takže tentoraz to chcem dotiahnuť do konca, ale idem na to trošku inak ako predošlé pokusy. Viem, stále to znie ako click-bait článok. Ale pravda je, že tie predošlé pokusy boli dosť drastické, či už úpravou stravovania bez akýchkoľvek aspoň základných vedomostí alebo tým nehorázne vysokým nadšením, s ktorým som do toho šiel. Tí skúsenejší vedia, že udržať si energiu, motiváciu a chuť niečo robiť na tak vysokej úrovni sa dá iba na chvíľu. Žiaľ, ja som si myslel že navždy. (Áno, tak moc naivné dieťa som bol.)

Takže v tomto prípade sa udiali 2 hlavné zmeny:

1. Nejdem do toho tak nažhavený - To ale neznamená, že mi je to jedno. Proste len viem, že do toho idem sám kôli sebe, kôli svojmu zdraviu a pretože to tak chcem ja. Viem, že sa to dá zvládnuť, viem, že to dokážem ale idem na to po kúskoch a s troškou rozumu. (Ten pri predošlých pokusoch dosť chýbal.)



2. Kvalifikovanosť - Doterajšie pokus-omyl-omyl techniky boli spôsobené mojou lenivosťou a nevzdelanosťou v danej oblasti. Ak nemám veľa kvalitných informácií, ktoré uviesť do praxe, nemôžem uspieť. Myslieť si že nejaká zázračná diéta alebo radikálne priškrtenie stravovania a nehorázne dávky pohybu, do predtým prežierajúceho sa a nepohyblivého tela, budú fungovať, bol kapitálne naivný omyl. Dnes už viem, že treba túto bariéru lenivosti, nevedomosti a pohodlia prekonať a vedieť čo robím, lebo si môžem vážne ublížiť.



Priznám sa, že som už začal s rozumnejším stravovaním aj trochou pohybu pred asi týždňom. Bol to môj pokus sám pre seba, či to dokážem vôbec uviesť do praxe a skúsim to aj takto verejne na blog. zatiaľ mi to celkom funguje, takže to skúsim. Nejdem sľubovať nič prevratné ani si dávať nejaké moc divoké ciele. Chcem dostať váhu a rozmery na omnoho lepšie hodnoty, zlepšiť stravovanie a fyzický stav. Takže ak chcete, môžete to celé sledovať, budem tu občas písať nejaký progres, pár zdravších receptov a tak ďalej. Vlastne taký denníček (No možno skôr "občasníček".) k tomuto môjmu projektu. Dúfam, že sa vám to bude páčiť a kľudne zanechajte pár písmenok v komentároch alebo v maile. Ďakujem.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Restart

Peniaze

Čo som sa naučil vďaka ULTIMATE FRISBEE?