Kto je ČIMO?

Nazdááár, ja sa volám Čimo. Som obyčajný mladý chalan žijúci niekde v Európe na kúsku zeme zvanom Slovensko. Celý blog som začal písať  z jedného z mála dobrých nápadov čo občas dostanem. Vrámci písania sa venujem širokému spektru tém a oblastí, rovnako ako keby ste so mnou hovorili naživo. Taký veľký ukecaný krásavec, to som asi ja. (A hlavne "skromný" že?)

Mimo písania som obyčajne pracujúci človek, kedysi som ževraj aj chodil do školy (moje spomienky hovoria, že som tam dosť nechodil, ale pssst) spravil som aj maturitu, ale týrať sa ďalším (ne)chodením na vysokú som už nechcel, tak som si začal zarábať a plniť si sny. Prvým splneným snom je moje autíčko, ktoré aj napriek mojej vysokej hmotnosti a divokej povahe znáša tie jazdy bravúrne a nesťažuje sa.

Momentálne je mojim ďalším snom písať blog, ktorý si nájde svojich pár čitateľov a bude Vás to baviť. (Dúfam, že nesklamem.) Neskôr keď našetrím na lepší počítač by som veľmi rád aj streamoval. (Kto pozná twitch, youtube a podobne)

V minulosti som sa venoval rôznym projektom a chcel by som tieto skúsenosti zúžitkovať na tomto osobnom projekte, pretože blogom to len začína. Takže stay tuned.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peniaze

Čo som sa naučil vďaka ULTIMATE FRISBEE?

Piatková noc plná promile ?