Restart

Dobrý deň všetkým čo na tuto moju mini stránku ešte nezabudli. Viem, je to už viac ako rok čo som tu niečo napísal, a opodstatnene sa asi pýtate čo sa medzitým stalo a prečo sa to dialo. Skúsim malé zhrnutie toho posledného roka a hlavne posledných pár dní.

Ale najskôr kde začať? Klasická filozofická dilema.
Začnem asi tým, že za ten rok som asi nesplnil nič z tých plánov a snov čo som mal. je to len moja zodpovednosť a viac menej som ten rok premárnil čakaním na Godota. Docela ma to štve keď sa na to takto dávam, ale priznať pravdu je základ. Takže pekne po častiach.
                                          
Ako vidíte stránku som presunul na nový hosting, už by mala šlapať lepšie a aj sa trošku hrám s dizajnom, tak dúfam, že sa vám bude páčiť. (Buďme úprimný, estranky zaspali v 2006-7)

Auto už dávno nemám, ten starý šrot sa stále kazil a kúpiť asi najrozheganejšiu vydojenú plechovku na kolesách nebol dobrý nápad. Stále sa tam čosi sypalo, pýtalo to neustále peniaze a podobne. Nakoniec som sa toho zbavil a som za to rád. Konečne je preč ten nervák a stresy okolo toho.  Vďaka!

Čo sa stravovania, cvičenia a takých tých vecí okolo chudnutia týka, asi tušíte že som sa na to zas raz vybodol. Stále mám veľkú nadváhu, stále asi nie som najpríťažlivejší chlap široko ďaleko. Takže zase som na tom pomyselnom štarte a musím znova začať robiť to čo mi prospieva viac ako sa pchať blbosťami a bordelom. Zelenina, voda miesto piva, cvičenie a podobne veci sú tá cesta k lepšiemu zdraviu, telu a fungovaniu.

Cestovať tak často a pravidelne ako som plánoval som opäť nesplnil. Niekoľko krát som bol v Ružomberku, Liptovskom Mikuláši, prípadne pár krát tu po okolí a lá Žilina, Kysuca a podobne. A to som chcel sadnúť na vlak každý "víkend" (No, skorej deň-dva voľna v práci keďže často robím aj cez víkendy.) a ísť obhliadnuť krásy ostatných končín než len tohoto môjho zapadákova na kysuciach.

Vzdelanie som za ten čas taktiež zanedbal, všetky nakúpené knižky čo som chcel preštudovať stále ležia v polici nedotknuté, nepreštudované, prípadne tie čo som už niekedy prečítal alebo aspoň rozčítal, neaplikované.

Počítač na streamy stále nieje, keďže auto mi spotrebovalo veľké peniaze tak som nejaký čas po jeho predaji musel pošetriť a teraz konečne mám dostatočný rozpočet na to. Navyše za pár dní vychádzajú nové procesory a grafiky takže sa teším jak malé dieťa a konečne si splním ten môj veľký sen.

Poviete si, že je to asi dosť mrzuté a smutné, a že tento môj výpis je dosť vyplakávačka. Možno, ja to ale skôr beriem ako sumár toho ak osom na tom momentálne, aby som lepšie mohol vedieť na čom zapracovať. ja viem, áno veľakrát som to chcel splniť a veľakrát nesplnil. Či to zvládnem tentoraz neviem, ale chcem sa o to pokúsiť. Preto nebudem sľubovať nemožné, nebudem sa zaprisahávať že to zvládnem na 110% a podobne. Len to chcem už konečne nielen začať, ale aj pokračovať a dotiahnuť do konca. To je totiž asi jedna z najdôležitejších častí plnenia snov. Dotiahnuť to do konca.

Mám zároveň nový cieľ, chcem tu na blog pravidelne napísať pár riadkov, ako taký denníček, sumár dňa, týždňa a podobne. Sledujte ma a pripomeňte ak by sa mi moc nechcelo písať nech dodržím slovo ja lenivá existencia, človeku podobná, opicu pripomínajúca.

Sewas a nech si všetci splníme sny a plány!

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peniaze

Čo som sa naučil vďaka ULTIMATE FRISBEE?